CATEGORY

Petua (4) macam-macam (4) Antiques (2) Make-Up (1)

Monday 9 May 2011

Antique

Saya mula berminat dengan barangan antik sebab terikut-ikut dengan hobi suami saya.  Kenapa dia suka antik? Entah laaa, saya pun tak tahu, tak pernah tanya pun.  Bagus juga kalau dia suka barangan antik sebab makin saya berusia, makin dia sayang saya… hahahahaaaa (ketawa sendiri)

Ini adalah koleksi pertama barangan antikku. 
Masa mula-mula berjinak dengan hobi ni, tak banyak pengalaman & tak tahu harga barangan tersebut, asal cantik dan berkenan terus beli.  Sekarang dah tahu harga, tempat dan lokasi… semakin banyak koleksi yang dapat dikumpul.  Sungguh teruja bila dapat membeli dengan harga yang murah dan berbaloi-baloi.  Kini, koleksi saya bertambah banyak, tapi rumah bukannya besar sangat pun, dah tak ada ruang nak simpan.  Jadi tindakan bernas yang perlu di ambil – menjual sebahagian daripada koleksi saya. 

Silalah menjamu mata ye, kalu berkenan silalah e-mail ke sukaloveshop@gmail.com










Terdapat banyak lagi gambar yang akan saya upload tak lama lagi... tungguuuuuuuu


Sekian... Terima kasih





No comments:

Post a Comment